pátek 25. července 2014

BABY BLUE

Tahle barva mě vždycky úúúplně rozněžní :) Kdo mě zná, tak ví, jak velikou slabost mám pro mentolovou barvu, ale tahle jí teď těžce konkuruje. Už jsem si v téhle barvě stihla pár kousků na sebe pořídit, např. botičky (Stradivarius), které můžete vidět níže na fotce. Po laku na nehty v téhle barvě pokukuji už od jara, kdy ho představil Dior jako odstín s názvem Porcelaine, ale za nehoráznou cenu, která neodpovídá kvalitě. Zkoušela jsem ho v Sephora, kryl až u třetí vrstvy, takže o délce schnutí ani nemluvím. Od té doby jsem pátrala po nějaké levnější variantě. Světle modrých potkáte v drogeriích dost, jenže na nehtech jsou všechny hrozně tmavé. Po dlouhém hledání jsem objevila tenhle od L'Oréal, odstín č.858. (Pozor, v drogerii působí lahvička laku téměř bíle.) Vypadá krásně a hezky drží na nehtech. Rozhodně doporučuji vyzkoušet do tohohle teplého slunečného počasí :)


2 komentáře: