čtvrtek 28. srpna 2014

SAND NAIL POLISH

Ano, je to on, pískový lak na nehty. Už dlouho kolem něj chodím a nyní jsem se odhodlala ho vyzkoušet. Většina bloggerek ho vychvaluje, takže jsem neodolala. Začala jsem decentní růžovou variantou. Kovové odstíny snad někdy příště, moc je totiž nemusím :) Nejlepší výběr těchto laků má rozhodně značka Gabriella Salvete se svojí řadou STARS. Tento růžový odstín se jmenuje Princess a má číslo 07. K samotnému lakování musím říct, že se lak nanáší velmi dobře. Je hustší, což je samozřejmě způsobeno zrnky, která obsahuje. Kryje až u druhé vrstvy, ale schne překvapivě rychle. Pro mě bylo dost nezvyklé to, jak je lak hrubý. Konečky jsem musela lehce vyhladit brusným hranolkem. Na drsnost povrchu si pomalu zvykám a efekt se mi na nehtech opravdu moc líbí. Rozhodně můžu říct, že si pořídím další barvy. Cena se pohybuje okolo 90Kč. A jedna dobrá rada na závěr:) Dejte si pozor, pokud nosíte punčocháče, na zatržení, protože povrch laku je opravdu hrubší.


Žádné komentáře:

Okomentovat